1 December!<3

hejhej,
Slutade idag vid 20 över 3, tog bussen hem till angelica, haha vi gick till tempo och köpte lite fika :) Men vi fikade aldrig, men sen gick vi och träffade emil, resten av kvällen till ca 7 var vi med emil.
Det var en helt okej dag faktiskt.
imorgon vet jag inte om det blir att försöka få ihop en till låt, och kanske blir det att träffa Jonas!  Om ja träffar han så kommer det bli underbart kul, har inte träffat han på sjukt länge :(

Fan jag har börja tappa lusten att skriva lite :/ men ska försöka komma på lite och skriva om och sånt!
Det är fan bara 23/22 dagar kvar tills det blir julafon, ska nog försöka fixa julklappar i helgen :)(Y)

Men jag ska börja köra igång med musiken och sånt igen, känner att det verkligen är det som får upp mig på mitt humör som jag är på under dagarna!
fattar verkligen inte hur musiken kan göra så mycket! Det är grymt skönt att de existerar just nu!
kommer att komma upp ett annat inlägg och det kommer vara texten jag spelade in igår ska fixa någon sida och så som jag ska fixa :) Men det blir i slutet av veckan eller så men det visar sig och det kommer upp här ja lovar :) <3
men nu blir det andra avenyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0