21.17

hejhej, klockan är några min över 9 just nu och jag är hos ivan med Jonnah Rasmus & Ivan!
har för nån timme vart och sjunigt och det gick verkligen åt helvete bör jag säga.
Det kunna gått bättre, men det är som det är, känns ändå som om jag har gjort
bort mig helt och hållet, för min röst sprack och alla sjöng typ olika hahah det låter
helt sjukt! Jag var cp nervös, jag skakade och sånt! Aja men nu snackar vi inge mer
om det, helst bara glömma det helt och hållet tycker jag (:
aja idag har dagen vart såhär, det börja med skolan klockan halv 9 till vid 12, men sen
på kvällen vid halv 6 drog jag och Angelica ner till elsborg och så var det Julmosaiken..
sen nu äe jag som sagt med Ivan , Rasmus och Jonnah hos Ivan!
ska i alla fall snart dra hem! <3
Men men dagen är inte speciellt lyckad ;(
Men tack för ni som försökte få dagen lyckad!
Angelica jag måste säga tack för att du finns och allt du gör, du får mitt leende att stå
när jag helst vill lägga min och bara komma ner till grund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0