Bara till dig bror<3!



Jimmy Nordström!
Jag älskar dig bror.
Det är för dig som jag lever för, jag kämpar för varje dag!
Jag vill ju inte förlora dig, inte missa en enda dag med dig!
Jag är din lilla syster!
Vi kämpar varje dag, varje minut.
Du är min räddande prins!
- Jag älskar dig min prins, jag skulle inte klara mig utan dig
och det hoppas jag att du vet!
Jag är stolt över dig, över allt som du har kämpat och kämpar
igenom, och jag har lovat att jag alltid kommer att stå nära dig.
Jag sviker dig inte och det vet du om, du och jag är syskona som
inte går att skilja på! Vi har sagt det och jag lovar att jag kommer
att hålla de nu och förevigt!
Alla bråk vi har haft när vi var små, jag minns dom! Vi älskar varann,
allt vi har gått igeom, det skulle vi inte ha klarat utan varann tror jag!
Men vi börjar bli äldre, vi glider ifrån varann! Vill verlligen inte det..
Utan dig, då skulle ha jag gett upp för länge sen, för det mesta är det
bara du som förstår mig, och jag vet att din famn alltid är öppen, men jag
hoppas att du vet detsamma för dig.
Jimmy Nordström Jag Älskar Dig och kommer alltid göra!
Du betyder fan allt för mig! <3
Jenny&Jimmy Syskona förevigt!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jimmy <3

2009-12-22 @ 19:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0