22 december

Tjaah,
jo jag vet att jag tänker börja att säga förlåt för så dålig uppdatering!
jag måste verkligen bättra fy skäms på mig ja!
Och det är fan snart julafton, typ 2 dagar kvar :P!
Och shiet jag har jävligt mycket panik inför att handla julklappar, jag har köpt 3 st:O
så det blir att handlahandlahandla imorgon!

Har fått jullov och det är sjukt skönt, helt jävla underbart!
och det kommer nog spenderas med min älskade Angelica :*
hon är helt klart BÄST, ingen kan slå henne och jag menar
verkligen ingen! Jag älskar dig Angelica

i fredags var det coz för oss, sen på lördagen blev det en chill dag!
Söndagen åkte vi på kvällen ner till västerås och just nu är vi här,
idag har vi vart och handla lite julklappar men tyvärr hittade jag typ
inga :(  Men men!

imorgon åker vi hem, men först ska vi handla lite flera saker(:
Men jag måste säga att det är verkligen ganska skönt att ha fått
kommit bort från Falun, även om det inte är så lång tid så känns det
som en evighet för att det är så galet underbart..

Jag har lovat mig själv att jag ska göra minst en låt innan nyår så jag ska
kämpa på med låt, men vet verkligen inte vad den ska handla om.
har bara påbörjat nå få bitar, men har verkligen inte tyckt att nått av dom har
blivit tilllräckligt bra :/  Aja det visar sig, men jag lova er!
Men om ni har förslag vad man kan sjunga om eller så kan ni gärna säga nått? (:

Aja nu var jag ju till och med duktig att skriva såhär mycket (: Det blev lite olika saker
men det får ni tåla (: Men nu tror jag att jag och Angelica ska krypa ner under täckena
och sätta på en film!  Men ni får ha det bra och sova så gott <3
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0