gårdagen & idag (-:

hejhej,
gården var näjjs :)
Först var det skolan och vi sjöng för det mesta, hade massa lucia och shit sen hade vi en lektion i engelska! näjjs som sagt (-:
Jag och Angelica gick ner och mötte Jonnah sen skulle Angelica träffa Andreas så jag och Jonnah drog hem till mig och chilade sen blev det städa!
Vid 5 skulle vi träffa Robert, självklart ska Jimmy & Ivan med också, haha <3
Men i alla fall vi gick hem till oss och chillade lite i soffan och snackade lite! Sen skulle vi dra och bowla, men det blev inte förens vid 10. Vi tog en promenad med Elsa också, vi drog igång en film!
Bowlade till typ 11 sen blev de donken (Y) huh (a  Sen gled vi mest bara runt och åkte till lugnet och sånt :) Kom hem vid 12- halv 1 :) och jag tror vi säkert såg på 3 filmer och låg även och snackde, men vid typ halv 7 på morgonen blev vi riktigt trötta :) Men vaknade lika fort kändes det som :)
Men nu sitter jag och Jonnah hemma hos Ivan. Ska väl om en stund dra hem, början fan bli hungrig så det blir en fetans god frulle.
Dagen blir nog med Jonnah, ska försöka fixa nån låt också, senare på kvällen kanske de blir att träffa Liam & Robert!
Aja ha det bra skriver nog lite senare!
/ Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0