hejhej, jadu



usch och fy för mig, jag har vart riktigt dålig på att uppdatera det vet jag men jag har inte så mycket att skriva om och sen har jag verkligen inte orkat om jag ska vara ärlig...

Känns just nu som om att ingenting är på topp men jag ska ställa mig upp igen och bli stark även om jag har tappat det som har vart min andra halva så kommer jag fixa detta!  Var stark och stå på mig, ja det är just de som jag ska och jag ska inte falla ner. Även om vissa dagar ibland känns som helt hopplösa så ska jag stå på mig och vara stark..  Aja slut snackat om det! Men det är inte värt att ge upp..

Idag blir det lugnt kanske kila ner på stan lite och kika på mellandags rean, och jag snackade om att en låt var på gång, och den är klar och jag ska spela in och sånt idag. Så håll ut kik på bloggen när som helst idag ska den upp ;-)
Ska även börja på en låt till en speciell person och den ska vara klar i januari så haha! 
Men nu ska jag föra över allt i datan på hårdisken för Jimmy ska omformatera datan, för de är något skit på den och det är verkligen jättejätte seg :(  Men den ska bli mke bättre huh :D
Men jag ska bli bättre på att uppdatera jag lovar! pusshej
(: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0