helgen!

hejhej, jag vet att de inte blivit nå inlägg i helgen.
Men vi tar hela helgen här!
fredag morgon åkte vi till norge och var framme vid halv 5 kanske,
och den dagen blev de som sagt inte så mycket gjort.
Vi käkade och snackade lite, jag pluggade också!
Det blev en tidig kväller för vi alla var väldigt trötta efter typ 7timmars bil resa.
Var inte så pepp på att åka till norge i fredags men det var skönt att komma
bort Sverige och allt skit snack och sånt!
lördag åkte jag Jimmy morbror och mormor och g-mormor ner och kikade
lite på möbler och såna saker! trevligt trevligt
Sen skulle mormor och g-mormor hem och äta, men jag Jimmy och morbror
stannade kvar ett tag till.
Sen drog vi också hem efter ett par timmar.
När vi kom hem spelade vi lite monopol, sen blev det käk :)
Och sen blev det monopol ännu en gång :)
hahah jag och jimmy forsatte efter alla hade gått och lagt sig, och de blev lite fusk
och shit men de spelar ingen huh, men det blev i alla fall att gå och lägga sig vid
halv 4 på morgonen, vi låg även och snackade i 1 timme ungefär! <3 det var verkligen 
välbehövd kan man säga!
 sen söndag morgon vid halv 10 kommer morbror in och säger att det är dags att
gå upp (Y) sovit ca 4-5 timmar men det är ju great ;)
Och vid 11 tiden så var vi påväg mot Sverige igen!
nu sitter jag här och har packat upp allting och ska snart hopppa in i duschen och försöka
skriva lite!
kanske hinner skriva någonting lite senare.
Men imorgon är det måndag igen..
saknat min Angelica.
det är inte säkert på vad som sker imorgon men kanske hedemora, saknar verkligen
alla där :(
Men som sagt det visar sig!
Men ni får ha det bra :)
Hoppas alla har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0