grym kväll ;D

Hejhej, kvällen var grym och fy fan!
Var i Boda, hemma hos Madde, vi var med Anders S & Anders E på kvällen, vi tog en båttur: )
Men när vi var mitt ute på sjön så kom jag och Anders E att vi vela fiska, vi åkte tillbaka och fiskade, men det var inga stora fiskar. HAHAH men shit the same!
Men när jag hade fått en firre så skulle jag ta ur kroken ifrån mummen, då trodde jag att han bet mig, så fisken flöt på Anders E´s byxor och han hatar ta i fiskar, haha och han kastade den på Madde & Anders när dom satt och myste.¨
Men klart jag fick igen haha :O Aa, när jag skulle ställa tillbaka båten xD då hade Anders E fått en fisk som hade svalt kroken, så han drog allting typ och fick upp inälvor och massa äckliga saker, och vem var nära på att ramla i från båten för man blev rädd:P  HWHAHAHAHAHAH Jo jag assa jag blev jätttejätte rätt för han slängde med dom ovanför huvudet och allt liksom :O hahha 
kvällen ägde! Och den ska göras om så snart som möjligt tycker jagC: <3
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0