Dagen med Angelica!

Heejsan, i onsdags var jag med Angelica, ja det kommer in lite sen men heller för sen än aldrig :)
Först så gick vi runt och tittade på kläder och så fotade vi lite som ni ser här under =)
Efter att vi hade gjort de så gick vi till banken och träffade Angelicas pappa för att hon behövde aktivera sitt bankkort så man behövde ha nån föräldre med!
Efter att vi skulle dra och titta busstider så drog vi och köpte en glass och kan säga att det var inte den minsta glassen jag sett! Men super god varen : )  <3
Tack för en underbar dag! <3
Du gör mina dagar ljusare!
Älskar dig Angelica Corneliusson! <3
FÖRALLTID


 
Skjortan: Gina tricot för 199 kr
Chinosen: Gina tricot 299kr
Modellen: Angelica Corneliusson
Fotograf: Jag



T-shirt: Gina tricot 99kr
Byxor: Gina tricot 499 kr
Modell: Angelica Corneliusson
Fotograf: Jag

T-shirt: Gina tricot 99kr
Byxor: Gina tricot 499kr
Modell: Jag
Fotograf: Angelica

Inte en liten glass :  ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0