2008 det var det bästa





 

Att jag aldrig kommer över dig?
Fan, jag vill glömma dig, men ändå inte
jag vill inte glömma det vi gjort.
Jag vet att tiderna med dig, det var det bästa
tiderna i mitt liv. du gjorde mig lycklig, du fick mig att le..
men du fick mig även att fälla för många tårar..
Jag har insett en sak, och det är att jag måste gå vidare,
hur jobbigt det än kommer att bli...
Men nu ska jag gå vidare, för på slutet känner jag inte igen dig,
du är inte den jag börja älska...
Men glöm inte att du VAR den bästa!
Men nu ska jag inte stanna kvar och halka ner i det som jag
hamna i, när jag mötte din blick!
Vi går skilda vägar, och jag tror det blir bäst såhär, men jag vill
verkligen inte det!
Saknar året 2008.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0