20091122 :O!

hejhej:)
Sitter här och försöker fixa ihop en låt :)
idag har jag köpt min första julklapp, det är ju dags trots allt :)
Shit nästa söndag är det ju 1 advent, och guh vad tiden går fort verkligen!
Jag tror jag har kommit på världens bästa julklapp ihih (A), får se om de blir nån betydelse!
Imorgon blir det skola och vi ska ta grissprutan, typ as nervös :O! Shit alla säger att det gör ont, eller okej där överdrev jag, inte alla men jävligt många :O! Sen nu har jag fått nån jävla knöl som jag kanske ska fråga våran skolsköterska, får se om hon vet vad det är:O! fett läskigt, för jag har as ont mamma säger att det kan vara nå inflamation :S men jag vet ju inte :O! Efter skolan får vi allt se vad som händer, ska kanske försöka så jag hinner spela in låten som jag börjat på idag! tror vi slutar efter lunch typ vid 12 alltså, annars blir att ja slutar vid 2 :)
Aja men nu ska jag nog krypa mig till sängs är jävligt trött.
Hoppas allahaft en bra dag :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0