24 11 09

gokväll!
Har inte blivit så mycket inlägg idag, har verkligen inte orkat!
min arm känns typ överkörd eller hur man ska förklara.
Tog ju sprutan igår, så inatt hade jag en otrolig feber och huvudet snurrade som fan! jävla spruta -.-
Dagen har vart lugn, som sagt jag har inte orkat så mycket som sagt!

Idag är det precis en månad kvar till julafton,
precis 5 dagar tills det är första advent o shit vad tiden går fort:O!
Tyckte det nyss var så att året hade börjat men nej, snart är det slut och en ny början..
Julen är verkligen mysig, tycker jag  :) tihihi
så underbart att få träffa alla släktingar och bara sitta och umgås :)

Och i veckan eller några få dagar framöver ska jag måla om rummet, jag vet inte
vilken färg eller nått som det ska vara, men det visar sig. :)
ser verkligen fram emot det :)

Snart blir det att se på andra avenyn med mamma, och jag måste logga ut nu för hon tkr
jag har setat för mycket. Har även gjort ett skolarbete lite, men det blir att forsätta på det 
imorgon för min hjärna har typ kopplat ur helt och hållet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0