vart är du?


Denna låt har den senaste tiden spelats hos mig, det är så mycket som
stämmer in på just den låten just nu...




detta är en bit av  låten,

Och om det nu inte vill ha mig, säg det direkt istället för att vänta
en vecka och säg det sen för det sårar mer om du låter känslorna
växa så jag förklarar hur jag känner geonom min penna.
Du säger jag e speciell o att du älskar mig. men sedan så blir jag
lämnad av? jo, dig...
det blir knas o livet vänder sig om. Så nu kan jag inte ha känslor
för nån.
och du finns ingenstans och allting vi haft är nu borta med vinden


detta är en bit som jag gjort om och har skrivit till lite,
det kanske kommer att låta konstigt men jag har bara skrivit som jag känner!

Och om du nu vill säga vad som hände, så säg det direkt
istället för att vänta en vecka och säg det sen, för det sårar mer.
Om du låter det tiden gå så blir allt värre, vänskapen var starkare
än någonsin förr,
men den krossades för hårt nu.. Just av denna
sak, var det värt det?
Mina känslor förvandlas inom mig så jag förklarar hur jag känner
geonom min penna. Du säger jag e speciell o att du älskar mig.
men sedan så blir jag lämnad av? jo, dig. Du svek mig allt för hårt,
jag kan inte spela att jag inte vet om det, jag kan inte glömma det..
Hur fan kunde du? du gjorde ett sånt misstag innan, du sa:
''jag ska aldrig göra om dethär misstaget, det var det värsta jag gjort
i hela mitt liv''
några månader, dagar jag vet fan inte hur lång tid det gick emellan.
Det hände 2 gånger, innan sanningen kom fram
Jag klandrar inte han, utan dig! Du ljög först, fyfan för dig...
han sa sanningen när jag ställde honom frågan
jag vet att du aldrig aldrig någonsins kommer förstå känslan!
Jag tänker inte ge dig en till chans!
Du vet vem du är... fan tårarna rinner... texter skrivs och känslan
blir fel... du har gjort så jag inte längre våga lita på nån..
för det var dig jag bara litade på förut...
alla minnen med dig, fan jag var så lycklig då, men nu vill jag egentligen
bara glömma allt med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0