Lördag!

heej förlåt för jag inte uppdaterat nått, men jag hann liksom inte..
Och har inte haft tillgång till internet.
På fredagen blev det skolan och efter skolan följde Angelica med mig hem.
vid 4 tiden drog vi till henne och var där, vi köpte godis och maaat, det blev tacos på kvällen!
Anders kom vid 5 nått, och vi kikade på lite film och så :) <3 Filmer var ju helt fuckad ;P haha typ nått Orphan tror jag att den hette :)!
vid 10 drog anders hem med bussen, trevlans kväll!
Sen drog jag och angelica hem till henne och kikade på film och snackade en del. Vid halv 2 somnade väl typ båda! Angelicas rompa är mjuukii! Rarw ;;)
Vi vaknade väl vid halv 10, vi chillade lite med musik sen blev det att angelica hoppade in i duschen medans jag såg på lite film ::)
Mamma kom och hämtade oss vid typ 2 och vi kikade i sågmyra på skor och sånt, men jag och angelica ville in til stan men sen vid kvart över 3 blev de fortkörning till borlänge för Alexander skulle med bussen :) HAHA fan va grymt ;*
Men iaf till slut kom jag och angelica till falun och det blev att vi skindade oss ner till stan för att anders och täckis hade tydligt väntat jättejätäte länge men men det är som det är. men sen gick vi mest runt och snackade och flummade runt lite!
Köpte hårfärg så det blir att fixa lite sånt på imorgon eller nått tror jag :)!
Och nu sitter jag har och har kommti hem för ett tag sen och har käkat lite tzatziki med Jimmy och Therese.

Snart ska jag fixa lite med bilderna sen vi var ut och käkade med morbror, så det kommer upp ett inlägg med lite bilder och sånt :)

Jag ska bli bättre med uppdatering och så :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0