friendship was created and remain forever

Hedemora tiderna :/
Vill tillbaka, ta mig tillbaka!



friendship was created and remain forever.
I love you, you've got me thinking about and
see all the good.
You are my other half baby




Även om jag bor 5 mil bort, så kommer jag
aldrig aldrig att kunna svika dig.Även om
jag bor 50 min bort kommer jag ändå inte
svika dig! Tro mig!
Vi har sagt förevigt och jag står kvar vid
vad jag har sagt, sen är det ditt val vad du
gör!
Men jag lovar, kommer alltid stå kvar vid dig
Vi har skapat minnen, det kanske inte är 100st
men det beryder sjukt mycket för mig och jag
kommer aldrig att glömma dom!
Jag älskar dig Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0