Lördag

Dagen har vart chill, har inte så mycket att skriva!

kom hem vid 3 käkade,
har pratat med min älskling idag! (a <3
Tackk för pratstunden, behövlig <3

Usch jag känner att jag börja att bli dålig på att uppdatera
bloggen, men det är så att det är ganska mycket runt om mig just nu..
mycket tankar och så.
men jag lovar jag ska börja ändra uppdateringen om ett tag..
Just nu saknar jag min andra halva Angelica! <3
men nu ska jag fråga mamma om hon kan klippa snelugg på mig,
jag har bestämt mig att jag ska göra lite förändringar!
Vi får se hur det blir, det kommer säkert upp bilder när jag kommer hem
eller fixar nån som jag tycker duger!
ikväll, eller senare, ska jag och jimmy kanske dra iväg och gymman HAHAH!
Jenny gymma jadu kan ni tänka er ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0