Måndag!

Godmorgon godmiddag godkväll!

Blev en kortskoldag, underbart skönt att ha chillektioner på en måndag!
slutade vid 10 i 2. Skoldagen var okej, men aa jag behöver inte säga nå mer, dom som vet,vet vad det handlar om!
Efter skolan var jag och angelica påväg hem te mig, men då kommer jag på att jag har lust och träffa jonnah, så jag ringer henne och vi går till henness skola och snackar med henne och Emelie, vid halv 3, kvart i 3 så drog vi hem åt ännu en gång. Vi tog och käkade typ direkt när vi kom hem, muummss Oboy ;) <3 hahahahhahah ''MAMMA JAG ÄR KISSNÖDIG:O'' HAHAHHAHAHHAHHAHHA sjukt mycket skratt, det är lite svårt att förklara hur kul det var men det var så jävla grymt! <3
Sen vid 5 så fick jag och angelica log och dra ner till stan, hon tjatade mycket för jag färgade håret och så :p
Vi gick och mötte min freddeb00ii,sen träffade vi jonnah felix emelie och nån annan snubbe :P
sen gick vi och kikade lite på skor åt angelica efter att vi stått och snacka lite!  men såklart hittar angelica inga skor denna gång vi letar, och klockan passerar halv 6 och sen när klockan ungefär var 6 VETNI VETNI VETNI  VAD SOM HÄNDE DÅ ;);););););;);););)
jo min lilla syster kom till stan och HELT JÄVLA OTROLIGT kul att träffa henne! <3 Efter många år...
Och vi gick runt och tittade på skor igen åt angelica men hittade inga... och sen åkte hon hem och jag och filippa gick runt och pratade, träffade med jonnah och var med dom ett tag sen så drog vi från dom och gick runt och pratade igen!
Otroligt trevlans dag! <3
men nu ska jag nog lägga mig till sängs pusshej! <3
Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Freddeb00ii

Massa trevligt att träffa er idag ! :D Får ses snart igen <3

2009-11-09 @ 22:16:28
URL: http://partillejohnnyfalun.blogg.se/
Postat av: Simon Sjöstrand

Låter som en dag med spänning i. ;D

2009-11-09 @ 22:20:29
URL: http://fakedzimpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0