Sex & kärlek



Hejhej, jag, mamma & Jocke var ju nere på Ica,
och då köpte jag denna bok!
Jag har hört att den ska vara bra, men vi får se!
tihihi, har dock inte läst ut sen andra boken :/
Men ska snart dra mig ifrån datorna och läsa lite.

Jag har bestämt mig för att jag ska satsa på skolan
som jag säkert redan skrivit tidigare dagar!
och det är ju bra att läsa mycket (Y
HÄHÄ
Men alla känner ju ''åhh fyfan skolan suger, jag skiter
i den nu, pallar fan inte''
Så kände jag också, men när mamma hade snackat
med Madde, och jag själv märkte att det börja gå
ganska illa för mig i och att allt blev så mycket svårare!
Så nu ska jag lägga mer än 50% på skolan, eller vi får så
hur det går!  Men måste fixa det, allt lönar sig i slut ändan
och man känner sig stolt om man får mer än man förväntat
sig själv och sånt!
Ja nu var det ju mycket tjat om skolan så då kan jag passa
på att säga, att jag inte kommer att komma till skolan för vi
är fortfarande i värsterås och det är så att vi har punka och
man får typ inte tag på nå nytt däck förens imorgon. Men det
är som det är! <3
Aja nu ska jag inte tjata mer om det, hare bra så länge! <3
Ska dra mig här ifrån nu, kanske kommer tillbaka snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0