tjena!

Hejhej, dagen har vart seg men jag har hållt mig ifrån datan, för mamma tycker jag sitter här så mycket och ja kan hålla med om att jag gör det men men!
Jag och jimmy har nörda oss med nintendo 64 Mario ;D eller vafan det heter HAHHAHA bästa livet man kan ha alltså!
Och jag måste bara säga att jag började med att läsa en bok igår kväll och jag tror den fan är den bästa boken jag har läst, fast jag har inte läst klart den än, har typ bara kommit halva, men jag måste säga att den är hur grym som helst!
Och jag älskar verkligen verkligetspasserade filmer/böcker, allt som är sanning alltså, för det kan vara lätt att leva sig in i den då (a Tihihih, ni får veta vad boken handlar om mer när jag läst ut den som jag förmodligen kommer hinna göra tills senare ikväll eller imorgon, det beror om vi ska försöka hitta på någonting. Men den är så bra att man verkligen inte vill sluta läsa den så nu, men nu ropade mamma så ska med henne ut med hundarna men ska fråga om hon vill åka någonstans, är feting jävkla sötsugen (A)
Aja ni får ha det bra så länge, kommer nog upp ett till inlägg :) <3
/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0