Dagen på stan! :)

hejhej, sitter nu här hemma igen!
har precis kommit hem från en underbar dag på stan.
Jag och sara började med att vi hade tänkt gå och fika,
men jag fick lov att ta ut pengar på banken så vi fick vänta
med att fika. Det var väldigt mycket folk idag men gick och tittade
på jackor och såklart var det inte någon som vi fastnade för sådär.
Men sen gick vi tillbaka till banken och då var det ännu mer folk och
då tog vi en sån dära lapp och gick och forsatte titta på jackor och skor
men sen blev det tillslut våran tur, sen gick vi och tog den fetaste glassen
:O  det är en sån glass men sen jag och angelica fikade i somras!
 
kanon gott var det, men lite illa mående blev man efter ett tag.
Efter ett tag så gick jag och Sara och träffade Angelica, Jessica & Wirre.
Aja kan inte säga mer än att dagen var grym!
VAR MYCKET MER MÉN JAG OrKAR INTE SKRIVA ;D GINAGINAGINA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA SNYGGAST.SESESE
Tack Sara, Angelica, Jessica och Wirre =)

Kommentarer
Postat av: saraa, :D

tack själv älskling! :) <3

2009-10-30 @ 17:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0