days fought through even though the will does not exist

Min blogg kanske kommer vara texter och sånt..
Men jag håller på med musik, det är mycket därför det
kommer vara mycket texter och så :)
Men får hoppas att det duger för er iaf :))
Men jag vet inte exakt om det kommer bli nå bra blogg,
men det visar sig



days fought through even though the will does not exist
Ibland är dagarna en kamp, kampen man inte vill klara av just då!
Att känna en känsla, då som man inte är värd någonting, att inte ens
kunna lita på sig själv, osäker på vem man är!
Att jag börjar tveka igen, varför just nu och inte innan!
Men jag kommer fan alltid älska dig, för du är den som har gjort mig
glad, och jag vet verkligen inte hur jag ska kunna tacka dig! :( <3




Nu kommer lite om vad jag har gjort under dagen.
var på stan med Angelica och Jessica, sen vid halv 3 drog jag hem och
bytte kläder, gick ner till 3 och mötte rasmus, vi gick och käkade kebabtallrik
för att jag var hungrig (A) sen gick vi hem..
Nu har jag försökt spela in några gånger, det kanske blir bra snart hoppas
jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0