Helgen med underbaraste

Hejhej, ska nog köra igång med bloggning och det ska bli att jag bloggar varje dag, ska i alla fall försöka göra det!
Just nu ligger jag hemma hos Hanna och vi håller på och vaknar till, ska snart klä på oss, äta frullebulle :) Sen blir det att vi gå ut och hjälpa hennes mamma med nått på träggårrden!
Idag blir det nog inte så mycket att göra! Det är verkligen inte fint väder nu, så det blir nog mycket film :)
Min helg har vart helt underbar, har tillbringat den med Hannaälsklingen<3 Det var verkligen länge sen dom här tiderna då som vi osv över hos varann och bara var oss själva och skrattade tillsammans! Jag saknar det så otroligt mycket! Hoppas det kommer ännu fler helger/dagar med henne!
Men i alla fall, vad har vi gjort i helgen.. i fredags tog jag bussen te hanna och kom typ fram vid 5 och vi tog det mest lugnt! ;)
igår så var vi ut och tog lite foton,kommer säkert ut nån bild på bilddagboken :) Jennynoordstrom@ bdb och sen på kvällen chillade med film, mysmys :)
idag blir det att åka hem till Falun och imorgon blir det skola-.-  prov på torsdag så det blir väl att man ska plugga endel, sen ska jag träffa Jonna någon dag, det har vi bersämt :)
Men vi hörs lite senare, kommer nog nått litet inlägg idag, ska man komma igång så måste man ju ligga i ;-)
Puss

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0