vem vet

hur ska vi kunan veta vad som blir bäst?
vi kanske tror vi vet mest
kanske tiden ger oss en ny chans
ge oss tillitet som aldrig fanns
så många som säger att åldern inte spelar någon roll,
men vem är det egentligen som har koll
så många frågor utan svar
vilka vänner är det man har kvar
hur hårt kan folk svika
när man står kvar utan att vika
När alla bara skriker mig mig mig
vad betyder då "jag älskar dig''
vad vet människor egentligen om hat
när alla bara kommer med sitt jävla tjat
vilken värld vi lever i, vad ska det tillslut bli?
vi ska kyssa våra nävar och peka mot, ja, vem?
någonstans måste det finnas något som tar oss hem


Vart tar världen vägen?
kanske är det bara en sägen
om att allt löser sig tillslut
allt hårdare blie vår knut
vem ska vi skylla på?
den som skapade allt och tvingade oss att gå?
kärleken är som ett stort skämt,
hur ska man våga riskera att få hjärtat klämt?
När ska man stå upp för vem man är?
när vet man att man är kär

 

När alla bara skriker mig mig mig
vad betyder då "jag älskar dig''
vad vet människor egentligen om hat
när alla bara kommer med sitt jävla tjat
vilken värld vi lever i, vad ska det tillslut bli?
vi ska kyssa våra nävar och peka mot, ja, vem?
någonstan måste det finnas något som tar oss hem



Detta är min nya låt!
text: Eliza Forsaeus
Sång: Jenny Nordström
Skickas på msn (A)


Eliza jag älskar dig!
tack för att du har kommit till mig,
både du och jag har gjort misstag!
Och alla är värd sin andra chans
jag tror på dig, jag tror på dina ord.
tro på mig, och mina ord!
det är alltid du som finns där när allt
är som värst och hur ska jag säga tack?
Du är så jävla underbar och fan jag vill
aldrig, aldrig, aldrig någonsin mista dig
bruuschan vi föralltid det är så jag har
sagt, håller du också dina ord?
Du är så jävla bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Eliza

JA! jag håller mina ord! inte ens döden kan skilja oss i slutändan. ditt namn är tatuerat i hjärta. kommer aldrig att gå bort. tack för att du finns!<3

2009-10-13 @ 14:04:58
URL: http://eliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0