testa :)

Sitter här och kl är 5 och jag har redan vart ute och gått/joggat!
helt underbart skönt,jag har bestämt att jag ska gå ner i vikt.
Och ni vill säkert veta hur jag har tänkt =)
Jo ungefär varje dag ska jag ut och gå i rask eller lugn promenad, så typ
såhär kommer det se ut,
och med det så ska jag fixa skolan läxor osv!
Jag ska ungefär gå ner 4 kg, kan det vara så svårt?
Jag ska även äta annorlunda, som nyss så gjorde jag en

 ''ris med frukt i''
tar ca 5 min att göra, och det var faktiskt riktigt gott tycker jag : ) (Y)
Du behöver 500 gram risgrynsgröt eller hemkokt gröt
2 dl vaniljyoghurt
2 dl färsk fruktsallad exempel apelsin, äpple, banan mm.
Du skär frukten i ca 1 cm stora bitar.
Sen ska du bara blanda gröten vaniljyoghurten och fruktsallad eller toppa gröten
men fruktsallad.
Denna portion är dock gjord för 2 st! :)
Testa någon gång tycker jag!

Och här är så mycket som jag ska röra på mig :)
Men idag blev det nästan 1 timme
Men jag ska testa om det går på 4 veckor, annars forsätter jag (Y)
Men nu ska jag äta upp ris med frukt i (A)
<3


Kommentarer
Postat av: Eliza

bra mat sötnos! :)

2009-10-14 @ 21:23:47
URL: http://eliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0