i miss U

minns du dagen?'

vi gled isär.. folk förändras!
men jag saknar tiderna när man var så myket mindre
och man itne förstod vad svek var..
jag verkligen hatar att se att folk förändras.
och speciellt dom som man är bland det närmaste vännerna!
även om vi inte har träffats så, men jag saknar tiderna då som
vi satt och snackade i tele, du frågade mig flera gånger hur jag
mådde, vad jag gjorde.. du hörde av dig hela tiden.. just nu finns
ingenting av det kvar.. som sagt allt har förändras sig..
men minns du bilden? första gången vi sågs igen på 3 år! fattaru 3 jävla
år!
vi har gått i samma skola, vi har sett varandra förändras dag för dag..
varför är allting så jävla annorlunda nu? varför glider man isär?
jag saknar då som vi var som tajtas!
fan vad jag saknar dig!
du är som en lillasyster för mig! jag fattar inte vad som fick oss att
sklijas åt 2 helt olika håll.. vi sa att ingenting skulle kunna skilja OSS
åt olika vägar!
Men det känns som om du har glömt bort mig och att jag inte längre finns i din
värld..
Fan du vet vem du är och jag kommer aldrig & jag menar aldrig sluta älska dig!
jag lovar och svär, jag håller mina ord och jag har sagt FÖREVIGT
men allt blev som det blev...
ge tillbaka tiden då jag inte förstod allt..
Älskling, glöm aldrig att jag att jag ALLTID ALLTID kommer att älska dig!
jag minns våra dagar precis som dom hände igår!
Amanda.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0