tröttt

heeejannn!
har inte vart nå mycket ilägg idag!
Men har faktiskt jättemycket (Y)
skit skönt bör jag säga!
Men min dag blev att vid halv 3..
Jag låg och tittade på film och bara
chillat! Helt otroligt skönt med lov &
helger ;*
men idag kom Johanna till mig vid
halv 7 och då gick vi till arenan och           
träffade Felix & isak. Vi gick till konsum
och köpte lite godis och chips (a)
Sen drog vi hem till Johanna och kika
på lite film (A) och sen drog vi hem till
mig och hämtade datan och musik saker
men tyvärr kommer jag inte in på nått
internet hos henne... men nu sitter jag
på hennes data! :)

vi har väl inte gjort så jättemycket! egentligen
ska vi dygna men det kommer inte vi fixa för jag är
så jävla trött redan, men det visar sig! klockan är
ju typ 3! :O shit måste verkligen ta en dag som jag
går och lägger mig tidigt och sover ut!
aja nu vette fan vad jag ska göra för nu håller
den lilla grisen på att somna-.-
Men men jag har inte så mycket mer att skriva om :(
JAG ÄR TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTT
puuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0