mina tårar faller

Jag vill inte känna hur såren svider,
medans hjärtat lider!
Mina tårar faller,
mina ben orkar inte bära mig mer, så jag har
kommit till jordens båtten, jag bara faller
och faller..
Snart orkar jag inte ta mig upp, för allt blir värre
och värre för varje gång det tar aldrig stop.
En rädsla har skapats inom mig, den skapades
pga dig!
Jag trodde att allt hade fått sitt slut för länge sen,
jag hade så fel för det kom igen..
Jag vill vara liten, då man inte fattar så mycket,
då man inte förstår allt, för nu är det allt för mycket.
det är så få som förstår eller kommer att förstå..
NU RÄCKER DET!
JAG HAR BESTÄMT MIG FÖR ATT INTE TA MER!



Fick bara lov att skriv lite../:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0