godmorgon

hejsan, sitter här och kör ett snabbt inlägg!
Ska snart till skolan, idag blir det angelica!
slutar 10 i 3,
kom upp en text som jag bara skrev nu så
den kanske är konstig men fick lov att skriva
av min lite innan skolan!
men nu ska jag forsätta fixa mig.
pussss


jag har förstått att sista gången jag nuddade dina
läppar, det var i helgen.
allt är snurrande, jobbigt och komplicerat.
jag hatar att höra att dom tycker att vi hör ihop
som en pusselbit som fattast.
när jag inte är med dig så finns det alltid nått som
fattas och jag vet att det är du. men jag har börja
förstått att det kanske inte blir som förr.
men varför trodde jag på det du sa till mig, att jag
var det du levde för osv..
allt blir bara en större lögn och jag orkar inte det
ännu en gång, så det är nog bäst att jag inser det
nu än när det redan är försent...
men jag vet inte hur jag ska kunna komma över dig
du har ju vart mitt allt, du var det som fick mig att
kämpa en gång i tiden! du fick mitt hjärta att slå,
att bli ännu varmare för varje kram, kyss.. men nu
är det väl över och det är tungt. för mina dagar
känns som om dom inte är värd nått, för jag har inte
dig.. men du finns i mina tankar och hjärta förevigt
är fortfarande kär efter 2 hela år, varför få ett slut
på det vackra vi skapat och det som vi skulle skapa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0