hmm.?

hejhej, sitter nu och är svin trött efter 7timmar på sjukhuset!
Jo jag och angelica hade planerat kvällen men det blev inte exakt som vi hade planerat
egentligen så skulle vi ner på stan och köpa godis och träffa jonte och nån krille, innan
det skulle vi träffa Jonnah, men vi träffade Jonnah och nå andra folk! Alex följde med för
vi träffade honom på stan, han höll ju förfan på att skrämma livet ur oss!
Men sen blev det som det blev... jag angelica alex och marre gick och träffade Mamma
vid film & fabel, där vi medans väntade på mamma så vi köpte godis (a) Angelica vi är fett feta!
Men mamma sa att vi skulle åka upp och då gjorde vi det, och nu har vi kommit hem efter sju timmar tyyp på ett jävla sjukhus! Aja men nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag och angelica krypa ner i ett kallt täcke, bruuuuh & vi får inte glömma vi ska se på film fjorton suger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0