Jag saknar den du var och inte den du är!

Jag älskade den du var, hatar den du blev! Allt förändrades genom dom 3 veckorna!
Jag trodde att vi var starka tillsammans, att vi skulle vara ärliga.. Men varför svek du det vi lovade varann!  Jag trodde det skulle hålla längre, men jag kände att det var nått.. Efter slutet på oss och tre veckor senare, det var då som du erkände! Men jag vart sårad av lögnerna, jag fick panik! Jag har hört av inte bara en, att jag inte skulle ge upp! För även om jag sagt att ja hatat dig dig så har jag för fan fortfarande älskat dig! Men det som jag vet och är så sjukt svårt att inse, det är att jag kommer älska dig förevigt, du var min första riktiga kärlek, du var den som fick mig lycklig. Att se solens ståral även fast regnet rasade ner! Jag har skrivit rad efter rad, fällt tår efter tår och jag har sett dig förändras från dag till dag, efter det 3 månaderna vi inte hade kontakt kände jag inte igen dig! Hon tog över dig totalt!
Det orden du sagt till mig tillexempel ''Jag vill aldrig förlora dig Jenny'' Och sen kommer smset där det står, lämna mig ifred, och massa annat.. Det tog så jävla hårt, det var då som hoppet var över! Men jag fick nått annat att kämpa för, efter ett tag kom du tillbaka.. Men nu känner jag inte igen dig! Jag saknar smsen på morgorna '' Hej gumman/älskling<3'' Jag visste exakt vart jag skulle vända mig i fall livet rasade åt helvete, då krafterna var slut och viljan var över.
Jag saknar din röst, ditt skratt, dina ord, jag erkänner jag saknar hela dig!
Du har vart mitt allt, har var det som fick mig att stanna. Att känna tryggheten i din famn! Fan jag skulle kunna sitta och skriva rad efter rad! Jag har så sjukt mycket att skriva som jag måste få ut ur mig! 
Minns du när jag bodde nära dig! Då som vi var i ladan, allt idiotiskt vi gjorde tillsammans! Jag behövde aldrig skämas när jag var med dig, för jag visste att du tog mig för den jag var!
Men vad hände mellan oss..? Snälla berätta, jag vill bara ha ett jävla svar :( ville inte att det skulle bli såhär, jag säger bara varför varför?
året 2008 var typ det bästa året i mitt liv, det var då som allt var underbart. Kan man inte få spola tillbaka tiden..
Jag minns allt som igår men jag vill att allt ska börja om igen!
Men jag har lärt mig nu, en vacker början får ett sårat slut!
jag vill inte glömma det vi gjort jag vill inte glömma dig och det tänker jag inte göra heller! hur mycket du än sårar mig så väljer jag själv!
Jag saknar den gamla dig!.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0