kvälls inlägget jag trors

nu ligger jag i sängen och har börja varva ner för att se på film.
Pratar även med min bruchhhaah.
Va är det min dag har gått ut på.. hm
typ pluggning och sitta här, och lite städning men det blev inte så
mycket ju :/
idag har jag bara gått / joggat i 20 minuter, känner mig faktiskt lite
dålig. Min mat har vart kykling och pasta & 4 mackor ris och
korvstråganoff, ganska bra men ändå inte eftersom jag har rört mig
så passa dåligt idag!
Men men, vissa dagar orkar man ju mer än andra!
Blir nog en riktig svända imorgon, ganska lång trors (Y)
Och på tal om imorgon dagen, då blir det skolan slutar vid 3 sen är
det helg! Säger bara fyfan vad skönt, helgen är efterlängtad!
inte så mycket planer för helgen dock, men bara ta det lugnt (Y)
Blir nog att ha tjejkväll med Elizabruuchh och snygg Sara! <3
Men nu ska jag se på film tror jag!
Ni får sova gott ( L )


Kommentarer
Postat av: sarahedman

Jaa tjejkväll föffaaan J ! :D <3

2009-10-16 @ 16:49:20
URL: http://ssarahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0