litet flumm inlägg

Hejhej, sitter i rummet och pratar med angelica!
är trött :O men nu är det lov:D SOVASOVASOVA!
angelica tycker att det ända jag tänker på är att
sovasovasova, så nyss fick hon ett LITET skrattanfall :P
men sova är inte det ända jag tänker på *stolt som fan vettu*
idag slutade vi nere på biblan, egentligen så slutade vi 10 i 3
men vi gick hem vid halv 4 :O ojjhh
skoldagen har vart helt okej, fick glass MUUUMMSS
Jag ska packa ihop lite saker inför kvällen, ska till mormor -..-
jippiyehoooooowww -.- hahahhahah!

nu kommer Angelica: HejHej, Angelica här!
Svar på jenny fråga hon nyss ställde till mig: Nej det är inte mina trosor .
Äntligen LOV !! MATMATMATMAT!
nejdååå det är inte allt vi tänker på, faktiskt... ;);;);;))))) 
jag älskar dig jenny kyss! <3

nu är jag tillbaka efter en snabb packning :)
såklart kommer jag ha med mig datan! så det kommer nog in fler än detta idag
I morgon blir det nog angelica och vi ska nog spela in en del, vi måste få klar
låten ju :O men det visar sig! men det är nog inte det ända vi ska göra, men jag
vet inte riktigt vad som händer och sker för oss! menmen
Min kväll kommer vara lugn och skön, ska äta duscha skriva och fixa till lite med låtar
och bara ta det allmänt lugnt så underbart! det är ju trots allt lov ;)
Men som sagt litet flumm inlägg ;)  
 Jag älskar dig med Angelica! ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0