sent inlägg

Tjatja, nu kommer ett sent inlägg!
kl är 20 i 1 nu

idag blev det skolan, slutade vid 10 i 3 så jag och eliza stack hem till
mig i regnet -.- Usch vad jag absolut inte tycker om regn!
Efter kl blev halv 4:a gick vi ner till typ hemköp och mötte Emelie, och vi följde
med henne när hon skulle sola :) (Y)
Sen vid halv 5 tog jag och Eliza bussen till borlänge, båda var så sjukt sugna på
godis så vi gick direkt till ica och köpte godis! Aa juste, vi såg Andreas innan på
någon lampbutik med sin mor :)
Men när vi köpt godis så satte vi oss och snacka! Sen gick vi in på lagerhouse och
då kom Eliza på att hon skulle köpa saker till sitt badrum så hon fixar pengar från
sin far!

VÄRSTA PÅ HELA DAGEN! DÅ JAG NÄSTAN FICK PANIK!!!
Detta kommer bli intressant tro mig!
HAHAHAHHAHA
Jo, Eliza sa åt mig att ta på mig en jävla stövel i klack, och efter många nej så gav jag
upp för jag vet att Eliza inte ger sig fören hon har fått sin jävla vilja igenom!
Men iaf, jag satte på mig den jävla skon, och sen skulle vi gå och träffa Andreas assa då
får jag inte av mig skon och då har dragkedjan har fastnat i nått läder grejjjs :o och jag får
värsta paniken, försöker flera gånger och få av mig den! men det går INTE!!!!!
Och då ber Eliza kassörskan om hjälp men för henne får det inte heller nå bra, och sen kommer
det någon annan och den andra går iväg! Och då hämtar hon värsta mini kniven efter att hon försökt
fått ner dragkedjan, men det går inte och liksom fattta vilken panik JAG JAG JAG fick!
OCH ELIZA BARA STOD DÄR OCH GARVA SOM EN JÄVLA JA JAG VET INTE VAD!
Men sen testar vi dra av den när hon har skurit av nå saker från dragkedjan, och då går det och jag blev
helt överlycklig :D

Men iaf tillbaka till vad som hände da :)
Vi träffade Andreas på skobutiken, han kom dit och när jag fått  av mig skon så går vi iväg och kikar runt
lite, sen går vi till Donken ;* sitter där och snackar ett jävla tag! Sen ska Andreas hem.
Så då jävlar, jag och bruuuuchan fett coolt va?;)
Vi gick dirket och köpte Elizas saker till badrummet, sen blev det kläderkläderkläder!
Testade lite kläder, köpte bara ett av det jag testade och det kommer nog upp imorgon för just nu är jag
ganska trött och ska försöka orka städa lite grann till, för mitt rum uschusch!
men sen vid 20 över 8 åkte vi bussen hem och drog hem till mig och fixade lite med kläder!
blääää vad jag hatar att rensa gaderoben:oo dock bara byxer denna gång men ändå liksom!
Sen fotade vi lite ;) eliza vet vad jag menar :D
Sen drog eliza och jag forsatte städa och nu sitter jag här med en paus! :)

Ska kila iväg nu, så ni får ha det guld! <3

Just ja imorgon blir det tjejkväll med Sarahjärtat&älsklingsbruchan
Om jag får för mamma(A) men det tror jag nog

Och på dagen kanske Andreas! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0