Tordag!

Hejhej, nu sitter jag här hemma idag igen!
Kl är ungefär tio i 3!
Alexandra ska hjälpa mig med en ny header(Y)
Tack så mycket! Loveu
Ska nog ner och käka lite mat snart, och sen försöka
få lite engeri och hjälpa mamma och plocka ihop här hemma
för lite lär man ju hjälpa till med!
Idag har jag väl inte gjort så mycket, jag har mest chillat och
pluggatpluggat!
Ett massa jävla pluggande är det hela tiden! Urch vad jag är trött
på skolan, men men kämpa på! Det är nog daxs att tänka ut på
vad jag har tänkt att försöka komma in på för linje (aa!
Ge mig tips!
Justja, jag har vart ute och gått/joggat i 20 min med Elsa idag,
och jag ska ta en till vända! men det blir nog bara en raskpromenad
runt tisken. Det känns så otroligt skönt att ut och gå varje dag, det
känner jag redan! Jag känner mig verkligen taggad att gå ner lite i
vikt :D och bara så ni vet, jag är verkligen envis ;)
kommer nog upp ett inlägg lite senare för nu ska jag kila iväg!
/ J

Kommentarer
Postat av: Eliza

visa oss att du är envis då ;)

gör reklam för din blogg på din bdb! :D

2009-10-15 @ 20:54:49
URL: http://eliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0