Torsdag

Skolan idag igen, slutar AS SENT! halv 4a :O!!!
Aja det är som det är!
idag blir det pluggning :/ 
ohh imorgon är det bara kvar sen har vi lov!
fyfan vad skönt :D<3
Förlåt men det blir att jag måste skriva av mig
idag också

Det är någonting som saknas i livet!
allt vi delat är nått ja inte vill glömma
dig är nått jag verkligen inte vill glömma
du är för bra för att flyta bort på den dåliga
vägen.
du är stark, jag vet det!
dig var nått som jag vill äga förevigt!
Kyssarna från dig gjorde mig varm, glad
allt var helt klart bäst när jag var med dig!
jag vill så gärna göra om dom tiderna! allt
blir svårare! tvekan osäker heteen från dig,
den börjar göra mig osäker!
jag är redo att sattsa mycket för dig, för jag
vet att det är någonting som är speciellt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0