dag 2 - prao

Tjaa !
En stressig dag idag... på morgonen...
vaknade klockan sju och bussen gick 35 min över halv åtta, GISSA VAD MAN GJORDE, sminkade & åt banan på bussen, så muppigt . Men det är ju oss de handlar om ;-)
Iallfall så kom vi till slut fram och fick gå in i klassrummen, det var väl helt vanligt... drygt men ändå skratta man åt ungarna . Fått rättat matteböcker, fått gått runt och lyssnat när dom läst högt ur en bok sedan fått göra någon bild uppgift, det var väl helt OK antar jag, roligare än att städa på en resturang eller bra gå runt i en affär.
Imorgon är det äntligen sista dagen och vi slutar halv ett, rätt så chill om jag får säga det!
Imorgon ska vi även ha med ett par papper med frågor som vi ska ställa till -lärarna-
Sen om vi ska berätta lite mer om dagen som har varit idag så blev det väl Donken efter tre, träffa lite folk och så.. var ganska nice i början men sen efter tre timmar på donken vart det väl lite tråkigt. . . så vi drog ut och gick runt lite och snacka, var väl helt OK och chill. Är ganska trött eftersom dagen igår blev lång så ska snart gå och lägga oss i sängen och kolla film sen blir det väl att sussa.
Hoppas ni andra har haft en trevlig dag och hoppas ni får en trevlig kväll!
Sista dagen imorgon sen är det helg, härligt!
Vi hörs imorgon, puss !<3
/ Angelica


haha tack angelica för bloggningen, och ja snart ska vi sussa som sagt, klockan är inte så mycket men dagarna blir långa.. usch men nu har jag endå inte så mycket att skriva om men jag hoppas också ni har haft en underbar dag :)
/ Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0