Godmorgon!

trodde jag skulle få sova länge, men nej nej. Vaknade tidigt som ja vet inte vad. sen somnade jag om lite sen kommer mamma och säger att hon skulle åka till jobbet om en liten stund så efter de kunde jag inte somna om. Men känns ganska skönt att vara vaken tidigt, för har tänkt har tänkt hinna en massa saker idag! grov städa hela mitt rum och rensa lite kläder osv, hinna plugga för jag har ett prov på måndag och jag kan inte heller göra det på tisdag för då är jag ledig.. Ska nog hinna ta en ganska lång promenad, men det får vi se om jag hinner.
Imorgon ska jag försöka få med Angelica till borlänge för det är ju borlänge marknad i helgen och imorgon tänker jag iallafall åka dit och så är det! :-)
Tyvärr har jag inte hunnit fixa en kamera så det kommer vara stramt med ny kort och så, men hah jag fyller ju år snart och vem vet (a)
Men ska försöka få igång städningen på rummet och snart ska jag nog ner och ta en riktigt frukost :-)

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0