Måndag

Tjena, jo jag vet att det har vart otroligt dålig uppdatering men har inte haft så mycket att blogga om sen har jag helt ärligt inte hunnit. har vart så mycket som man ska hinna med, men men!
Ska förrsöka hinna med att blogga bättre nu, men det är lite mycket då och då i skolan men jag ska göra mitt bästa.
idag har jag och Angelica kikat lite på stan och vart i skolan, sen blev det träning och nu sitter jag här och väntar på att angelica ska komma ur duschen för hon skulle duscha sina fötter, haha!
Sedan blir det att ta en frukt och ta och varva ner, hård träning! bra tjejer! :-)
men imorgon blir det nog lager 157 med mamma och angelica, ska försöka hitta en klocka, men jag finner det ingenstans... ska kika lite på internet nu!
Bloggar senare, hörs :)
/ J.N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0