Nervös!

Godmorgon!
hann inte blogga så mycket igår, men det började med att jag fick frukost på sängen.
skolan till klockan 20 över 2 kanske, sen ringde jonna och Jimmy och frågade vart
jag var för dom skulle handla tårta så jag följde med dom ner till stan igen. Sen tog
vi det lite lugnt och så, vid 5 halv 6 kom peter och mamma hem, sen drog jag och peter
iväg och handlade lite = byxor 2 linnen 1 tjocktröja och foundation, sen firade vi med lite
tårta när vi kom hem, fast Jimmy, Rasmus, Ivan och Adam skulle spela fotboll så dom var
inte med, men Jag mamma Jonna och Peter! Även ett grattis till Peter då som han fyllde år 18 April! :)
Men sedan fick jag datorn i förskott, presentkort på ginatrickot fotbolls skor / benskydd tränings dress!
Och sen kommer morbror och mormor på Fredag!
Dagen var helt underbart topppen!  <3
Tack alla underbara människor!

Idag är det en ny dag och inte vilken dag som helt, den dagen jag så länge länge har längtat efter!
Men vi får se hur den går, hoppas verkligen på det bästa! <3
Ha en bra dag!
/
J.N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0