Ny låt Nordström & Angelihca Önskar ingenting gått isär




du var speciell, och jag kommer alltid älska dig.
du lyste upp min värld, då som du bara log emot mig.
Du var min vackraste prins och min underbara pojvän.
Endå fanns du alltid där som ett stöd precis som en bästa vän.
Du var allt man kunde önska sig,men nu förgott, har jag förlorat dig.
du måste lita på mig, jag behöver min prins, så snälla tro på mig
ju mer dagarna paserar förbi, destu mer kommer jag sakna.
I min dröm är det vi och jag vill aldrig mera vakna.
det rinner ner en tår och fler kommer rinna.
Men kärleken från dig kommer aldrig försvinna.
Jag sitter här och alla minnen med dig i mina tankar.
Du lämnade mig kvar och nu står jag här och stampar och stampar.



Jag kollar på alla bilder som vi tog.
Jag hatar att allt bara försvann och dog
Jag drömmer mig tillbaka.
för jag vet jag  alltid kommer att sakna

Ingen är så bra som du är.
jag önskar att ingenting gått isär.
tiden gick allt för fort.
båda två har lagt sina sista kort.






vers2.
Du och jag, vi klarade allt tillsammans.
nu är allt borta, vill bara ha allt en till chans.
I fall du kom tillbaka, jag skulle visa hela världen hur underbar du är.
Jag kände mig alltid trygg och lugn då som du fanns här.







Ingen är så bra som du är.
jag önskar att ingenting gått isär.
tiden gick allt för fort.
båda två har lagt sina sista kort.

Skulle kunna springa jorden runt för dig.
även om jag bara skulle sagt att jag älskar dig




vers 3
Den bort tappade biten, men för dig existerar jag inte längre.
för mig kommer du alltid göra de, ingenting kan göra det sämre.
för när jag är utan dig är jag på botten av livet.
då som du vänder dig bort och tar de andra klivet.
Men när jag var med dig, var jag den lyckligaste här på jorden
du kunde bara säga de tre småorden   ’’jag älskar dig’’
du och jag emot hela världen,kämpade emot de som vi båda vela
för dig är allt borta, undrar ens om du minns de vi dela.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0