rubriker är tråkiga

ja det är dom verkligen!
Är helt trött i mina fötter!
Angelica vaknade 10 och själv vaknade man vid 9, fyfan jan inte sova..
Jag vet inte vad det är med mig längre.. Stoppas för allt som jag måste
ha i mig, och göra! Kan inte göra något åt det..
Men iallafall, sedan vid kvart över 1 satte vi oss på borlänge bussen, det
var ju maknad idag, och så där mötte vi Rasande muuus, (rasmus, angelicas kille)
Sen så gick vi runt där och flummade kikade och åkte 2 st karuseller, fyfan den första
var inte så läskig eller inte ens lite ;-) men den andra, fyfan jag trodde verkligen jag skulle
döööö! HELT SJUK!
Men sen vid 5 igen åkte vi tillbaka till Falun, och rasmus hade då tittat fel på bussen så vi
fick vänta i typ 40 minuter innan hans buss kom, så jag och angelica behövde endå äta så
vi gick och tog en kebab pizza (Y men vart endå sjukt mycket kvar :o
När vi var mätta och belåtna så gick vi hem till mig och tog först det lite lugnt,sedan blev det 
lite panik när klockan rann iväg och blev halv 8, så vid 10 i 8 kilade vi iväg till träning och nu har
jag kommit hem och hunnit duscha och äta! Sitter här, ska läsa igenom lite av energi saken, kan 
ingenting.. kan inte längre koncentrera mig :(
Men men, Tack för dagen Rasmus & Angelica, och föresten, dom firar 1 månad idag, skit gulliga är
dom tillsammans! :-)
om exakt 1 timme 45 min fyller jag år wiie (A)
Men nu orkar jag inte skriva mer och ni kanske inte ens orkar läsa mera!
Men hoppas ni haft en kanoners bra dag!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0