trött på allting!

Mja dålig uppdaterin, har inte vart hemma så mycket!
idag så blev det att gå till banken, tog ut min lön.
Sedan gick jag och angelica hem käkade sen hämtade mamma
mig och henne sen drog vi till lager 70 men vi trodde vi skulle till
lager 157 så vi var fett taggade men nä, men iallafall så blir det
lager 157 imorgon iallafall med min Angelica!
Och imorgon är det också utvecklignsamtal.. vi får se hur det går..
Men jag har inte så mke mer att skriva, handlade 2 produkter till håret! (Y)
Men har fått fel i hela min kropp tror jag :o! Aja de ska vi inte snacka mer
om, blääää
Hade tänkt bjussa på en brunett bild, men min kamera e fortfarande dålig och
har inte vart hemma hos morbror och hämtat den jag skulle få av han :)
Men iallafall så började allting dampa och sånt, så jag gav upp.. för pallade inte
med att flippa sönder!
Vill säga godnatt i en hel jävla evig tid, är så trött på allt!
all falskhet och allting.. <3
Godnatt!
/ J.N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0