wiiie

yes, nu kommer det att börja komma upplägg så ofta jag kan!
För nu har min älskaste bästa mamma vart och köpt ny dator till hela familjen, en varsin!
Kanoner skönt kan jag säga!
Men det är underbart att sommaren har börja kommit fram, man blir så otroligt glad utav solen skiner och himlen är klar blå!
Och om mindre än 3 dagar så fyller jag år :-)
Och jag tror jag har börja har börja drömma, 
allting börjar känna så otroligt overkligt,
det är så nu när jag sitter och skriver om detta så bara ryser jag i hela kroppen..
Jag fattar inte efter en sån lång tid, och sen kommer de den 20 april,
ett datum jag verkligen kommer att minnas!
Då som jag sitter där kommer jag sitta och nypa mig själv i armen och verkligen hoppas att det är verklighet alltså att jag inte drömmer.. För jag har drömt om såna pass underbara tillfällen men har alltid vaknat i sista sekunden, känns jobbigt att vakna då som man helst inte vill vakna..
Men man kan ju inte styra allting som man själv vill heller.
Men vi hörs lite senare!
/nordström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0