dålig uppdatering

ja riktigt dålig uddatering, verkligen inte bra!
men har inte haft något speciellt att skriva om och igår var
jag och angelica hund vakt till kanske 4, åkte in till stan vid
halv 5, sedan gick vi lite på stan och sen fick jag något ryck
och sa åt angelica att nu drar vi till borlänge och hon fatta ingenting.
men så gjorde vi det, och hittade ännu mer saker, inköplingen blev:

3 trosor
4 Bh
1 adidas väska
2 hårfärger

ska nog färga blonda slingor men jag vet verkligen inte om jag ska det nu.
mitt hår är ganska slitet, och så om jag passar i det eller ínte?

just nu ligger jag i angelicas säng och lyssnar på Erik Hassle -the thanks i get
tycker det är en riktigt fin låt, men brukar inte gilla Erik, men faktiskt hittat på
2 låtar som är fina
Har precis försökt väcka angelica, hon e väl fortfarande halvt död eller så....

Skola om 4 dagar och fyfan vad jag inte tycker om det.... men men, hoppas
på att detta år gick lika fort som förra da!

nej men nu ska jag verkligen skaka liv i sömntutan :-)

Hörs! / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0