Lördag!

Godmorgon,
Hann inte blogga igår, men vi gick in till stan och mötte Sandra sedan hann vi
säga hej till Simon och så lite. (Y)
Sen vid halv 10 var vi påväg hem igen, sen hann vi inte göra så mycket mer.
Man blir så mycket lättare trött när man är förkyld och sitter i en lång bil resa, helt galet.
Men vill även tacka för kommentarerna igår, speciellt till dig Malin, dina ord är sanna!

Snart ska jag och Angelica åka iväg till köpiset Marieberg
och sen vidare in till stan. Får väl se vad vi får med oss i kassar
men kommer nog verkligen bli en hel det tror jag, gillar vi riktigt mycket.
Bilder kommer väl när jag kommer hem, eller om jag kan fixa in dem med
angelicas kamera för min är alltid knas, men vi får se hur det blir.
Men nej nu måste jag upp och klä på mig. Men vi hörs senare! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0