minuterna rinner iväg till timmar

timmarna går bara fortare och fortare och jag vet att jag inte kommer
kunna sova så mycket inatt..
så mycket som snurrar, lägger mig ner för att kunna blunda lite grann
men då kommer bilderna som vi gjort tillsammans. jag hatar att titta tillbaka
på det som man mest inte vill titta tillbaka på.. helst vill jag glömma men
ändå inte..

Jag hatar att tänka på hur du kan.. jag hatar på hur du kan le efter att ljuga
öga emot öga.. jag hatar att jag tar allt du gör emot mig även fast jag vet
att det inte är rätt så som du gör..

Jag hatar att sakna det som jag behöver så mycket just nu, jag hatar att jag
inte kan ringa dig och få prata ut om allt här i livet som just nu är som jobbigast.

Jag hatar att känna denna känsla jag känner
Jag hatar att ett ord kan få mig att falla tillbaka..

Jag hatar att jag inte gjorde det bättre, det som jag kunna göra just då,
eller det som är just nu, att jag inte sätter stopp på det..

helvetet har rasat över och allt rinner..



Kommentarer
Postat av: emelie

finns de vet du gumman <3

2010-08-07 @ 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0