Onsdag

Sitter nu i västerås, ska sova här!
Självklart är min söta Angelica med (Y)
Och vi har bestämmt oss att jag och hon ska starta en blogg
och lägga upp texter och musiken vi gör. Självklart lägger jag
ut länken och denna blogg forsätter som vanligt, men får hoppas
på bättre uppdateringar!
Idag har jag jobbat några få timmar sedan blev det att åka hem,
packa och handla lite hund saker och sätta sig i bilen och fara iväg till västerås.
skönt att komma bort lite.
sen har vi handlat och varit ute och tagit promenader!
Kommer bilder, när jag kommer hem, imorgon.
Men nu ska nog jag och angelica ta och krypa ner till sängs :)!
Dagen har gått riktigt fort!

Sjukt att man kan sakna någon efter en sån liten stund,
Jag lovar det är så det ska vara!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0