ska verkligen försöka

yes, det ska jag!
ska försöka göra ett långt inlägg eftersom jag knappt hunnit sitta ner
i en halv timme på 2 dagar.
Jobbade igår, från 10 - 01, så det blev en hel del timmar och kunde
inte somna förens vid halv 3 och skulle upp och jobba kl 6 på morgonen,
så blev vel inte så pass mycket sömn, började halv 9 och slutade vid 6 någonting.
så massvis med timmar, men för lite sömn känner jag just nu.
imorgon börjar skolan och det känns inte speciellt bra! sommarloven går för fort
och det gillar man inte.
går bara 2 timmar, så efter det ska jag vänta på dennis och hans kompis sen åker
jag med dem till hedemora. saknar det så mycket.. :( vill hem igen... <3
mammma, kan vi flytta hem :(

Har nyss pratat med Marcus, bästaste killen på denna jord!
Han är bäst
men fortfarande min Marcus! :)

nej nu kom mamma hem, måste gå ner till henne nu :)
sen blir det en promenad med rasmus på en promenad med hundarna!

hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0