Söndag

blev inge uppdateringar igår, klockan rann iväg..
och jag somnade..
Har verkligen inte hunnit idag, morbror kommer och
väcker mig vid 11, och vi drog direkt typ och köper jobbskor
och lite frulle eftersom det blev att klä på sig kläderna och sedan
till donken! sen förstår jag inte vart tiden rullade iväg.
Jimmy och hans kompis kom och hämtade mig och åkte till främby
och käkade, efter det fick vi inte fram vad vi skulle göra så körde
runt lite, tillslut kom vi fram att spela poker. men jag skulle bara faila
sönder så jag var inte med på det.  så blev att inta datorn och ta och
vara aktiv här.

Sitter här och tänker på vad jag ska köra för idé, och gosar med mimmi.
Imorgon skulle jag egentligen varit ledig men det blev att jobba för morbror
med Angelica, börjar jäkla skön tid iallafall 12! men vette fan när jag sluta, men
men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0