Jag saknar min bror

Min bror

Jag saknar dig så otroligt mycket!
Jag saknar att komma hem när du alltid skriker hallå, eller
då som man får gå och väcka dig.
Jag saknar när vi brukar ha våra myskvällar.
Jag saknar när vi brukar ha prata om de som vi bara förstår
Jag saknar när du brukar pussa mig i pannan och säga godnatt.
Jag saknar då som du säga att allting kommer bli bra tillslut.
Jag saknar då som vi brukar prata hur allt ''dedära'' kommer bli bra snart
Jag saknar när du brukar förklara att du bara är rädd om mig.
Jag saknar när du brukar säga att du älskar mig
Jag saknar när du sa att jag slogs som en kärring, och du lärde mig
Jag saknar när vi skojbråka och jag fick till bra slag ibland.
Jag saknar då som du brukar säga att ingenting ska få hända oss igen.
Jag saknar allt galet som bara syskona nordström kan göra
Men jag hatar att vi inte längre kan göra dessa saker.
Jag hatar att du nu flyttat här ifrån
Jag hatar att sakna dig tills det gör ont.
Du är den som är värderas högst i mina ögon!
Jag älskar dig Jimmy!


Kommentarer
Postat av: malin

Nog är han världens bästa jimmy. Men du får tänka positivt, han har det bra där han är nu. Och tänk hur bra det blir när han kommer hem och skriker och hoppas runt så som bara han kan. Tänk när han sover hemma och pussar dig godnatt. När han och du sitter och pratar om sånt som bara ni förstår. Du får tänka att det kommer hända igen. han är din bror och han lämnar dig inte. Det vet du, du är hans allt. Det syskonbandet ni har, är det inte många som har. Han är inte långt ifrån dig- Du får komma ihåg allting istället. Ha det som bra minnen. För det är verkligen bra minnen. Och jag vet att han saknar dig med.

2010-08-27 @ 20:21:23
URL: http://malinviictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0